Pristatymas

Pristatymo kaina sumuojama su prekės kaina ir galutinę kainą Jūs matote suformuoto užsakymo apačioje.

Jei pirkimo suma virš 999 € - pristatymas Lietuvoje NEMOKAMAS!


Siuntų pristatymo sąlygos

Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „LP EXPRESS. „LP EXPRESS“  Tai moderniausias ir patogiausias būdas siųsti ir gauti siuntas visoje Lietuvoje.
Siuntų savitarnos terminalai veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę.
 


Užsakytų prekių pristatymas į savitarnos terminalus visoje Lietuvoje, patogiu laiku ir patogioje vietoje

iGRID.lt svetainėje galite užsisakyti prekes kurių dydis yra iki 61cm x 74cm x 35cm

Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.

Nepavykus pašto siuntos pristatyti į terminalą dėl per didelio siuntos dydžio, klientas yra informuojamas.


Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. „ DPD Lietuva“  viena pirmaujančių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.
 

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:


Užsakytų prekių pristatymas į namus visoje Lietuvoje

Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-7 d.d.

Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą:
8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis (tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose*).
(Po 18:00 stambiagabaričių prekių nepristato)

Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos tik darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.

Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.
Pristatymo dieną Jums paskambins kurjeris ir patikslins pristatymo laiką.

Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 20,27 € (70 Lt).

Pasirinkę apmokėjimo būdą grynais pinigais, prekės pristatymo metu turėkite tikslią Jūsų užsakyme nurodytą grynųjų pinigų sumą.

Papildomos paslaugos

  • Užnešimas

Atkreipiame dėmesį, kad jei Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31,5 kg, turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Jei pageidaujate, kad siunta būtų įnešta į namus, siūlome užsisakyti paslaugą „Užnešimas“. Kaina: 14,19 € (49 Lt).

*Didieji Lietuvos miestai:
Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Tauragė, Alytus, Marijampolė
Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

Pristatymo terminas

Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas. Jei sandėlyje esančios prekės užsakymas pateikiamas iki 12 val., galite tikėtis ją gauti jau kitą darbo dieną.

Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Maksimali pristatymo trukmė neturėtų viršyti 3 savaičių.

Svarbu

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį
  • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
         Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą


Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio.
Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

 1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

 2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

 3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan.
Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.

 4. TEISINGAI INFORMUOK

Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 67 77. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris. 

DPD logo DPD užsakymas

Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas pristatant). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą.

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.